logo goharbastan

گوهر باستان

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نمایندگی فلزیاب اصفهان

نمایتدگی فلزیاب - نمایندگی فلزیاب اصفهان

نمایندگی فروش فلزیاب

شرکت گوهر باستان یکی از معتبرترین نمایندگی فروش فلزیاب در زمینه فروش فلزیاب در ایران است و نمایندگی‌ های متعددی در شهر های مختلف کشور از جمله نمایندگی فلزیاب اصفهان دارد. در اصفهان، به دلیل جمعیت بالا و شرایط فعلی، شرکت‌ ها و افراد زیادی در زمینه فروش و توزیع فلزیاب فعال هستند. بازار داخلی دستگاه‌ های فلزیاب به دلیل تنوع گسترده‌ ای که دارد، می‌ تواند برای خریداران گیج‌ کننده باشد. از آنجا که نظارت قانونی خاصی در این حوزه وجود ندارد، کاوشگران ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و گاهی با کلاهبرداران رو برو شوند که فلزیاب‌ های تقلبی را به عنوان فلزیاب‌ های اصل و خارجی به فروش می‌رسانند.

برای خرید مطمئن فلزیاب، رعایت چند نکته مهم ضروری است. اولاً، باید به اعتبار نمایندگی فروش فلزیاب توجه کنید، چرا که عدم اعتماد به فروشندگان یکی از بزرگ‌ ترین دغدغه‌ های کاوشگران و خریداران فلزیاب است. سوء استفاده در این حوزه بسیار رایج است و نمی‌توان به همه فروشندگان اعتماد کرد. به همین دلیل، منطقی‌ترین اقدام یافتن شرکت‌های معتبر است که مجوز فروش فلزیاب را دارند و در این زمینه سال‌ ها تجربه دارند. در تهران و دیگر شهرها، تعداد این شرکت‌ ها محدود است و با توجه به سابقه و اعتبار آن‌ها، می‌توانید اطمینان بیشتری از خرید خود داشته باشید. شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس رجایی: 09120623642

نمایندگی فلزیاب اصفهان

فلزیاب گوهر باستان برای رسیدن به بهترین جایگاه در میان علاقه مندان به این حوزه ، تمام محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش به همراه تست و آموزش رایگاه ارائه می کند.  اما این خدمات برای اولین بار در ایران به صورت حضوری و غیر حضوری به بازار ارائه گردید. نمایندگی فروش فلزیاب گوهر باستان در حال حاضر در تمام ایران به صورت غیر حضوری فعال هستند همچنین در دو شهر بزرگ، نمایندگی فلزیاب اصفهان و تهران، نمایندگی های حضوری این کمپانی هستند که  بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کنند.

مطالب پیشنهادی  تعمیر فلزیاب + 4 خرابی ‌های رایج در فلزیاب‌ ها

علاقه مندانی که در تهران و شمال کشور حضور دارند می توانند به راحتی به نمایندگی فروش فلزیاب گوهر باستان در تهران مراجعه کنند و غیر از تنوع انتخاب از خدمات آموزش حضوری و تست رایگان هم بهره ببرند . شرکت فلزیاب گوهر باستان با سابقه ی حدودا بیست سال فعالیت در زمینه ی واردات صادرات تولید طراحی تعمیر و ارتقای انواع سیستم های فلزیاب ، معدن یاب ، طلایاب ، دفینه ، اسکنر های مگنو متریک و سونار و سیتم های رادیویی جهت اکتشاف اهداف پنهان متناسب با خاک های ایران  می باشد. شرکت فلزیاب گوهر باستان اماده ی ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته از اپراتوران و فعالان در این عرصه می باشد .

از دیگر خدمات شرکت فلزیاب گوهرباستان میتوان اشاره کرد به :

  • اجاره فلزیاب با اپراتور های حرفه ای
  • کارشناسی مکان های باستانی توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای و با سابقه
  • ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید
  • ارائه تست رایگان قبل از خرید
  • آموزش به صورت حرفه ای تمام فلزیاب و طلایابهای که فروخته میشود به صورت رایگان
  • خدمات دهی در ۲۴ ساعت از شبانه روز به صورت رایگان برای مشتریان شرکت فلزیاب شهر
  • پیشتیبانی فنی و مهندسی از قبیل سخت افزاری و نرم افزاری
  • ارسال دستگاه به تمام نقاط کشور و کشور های همسایه

خرید و فروش فلزیاب

هنگام خرید و فروش فلزیاب باید به چند نکته توجه داشت تا به نتیجه دلخواه دست یافت که اول باید از معتبر بودن شرکت مبادله گر اطمینان حاصل کرد و بعد اصالت جنسی که خریداری میکنید را باید تایید کرد ، معمولا شرکت هایی که اعتبار ندارند بعد از هر چند وقت مکان شرکت خود را عوض میکنند که شناخته نشوند اما شرکت های معتبر مکان ثابت دارند همچنین خیلی از افراد فاقد دفتر فروش هستند و به صورت دستی دستگاه را به فروش میرسانند که این افراد هم سودجو و فاقد اعتبار لازم هستند ، پس برای یک خرید امن از نمایندگی فروش فلزیاب با مشاورین ما در تماس باشید . 09120623642

مطالب پیشنهادی  نمایندگی فلزیاب تهران

فلزیاب تصویری اصل

سیستم های تصویری نوعی پیشرفته از فلزیاب ها می باشند که با استفاده از سنسور های مگنومتر یا جی پی ار پیشرفته زمین را اسکن کرده و داده های جمع آوری کرده را به صورت تصاویر سه بعدی در اختیار کاوشگر قرار می دهد . اسکنر های تصویری از تکنولويی های خاصی بهره مند هستند به همین خاطر فقط کمپانی های خاصی در این زمینه فعالیت می کنند . شرکت فلزیاب گوهر باستان یکی از بهترین تولید کنندگان فلزیاب تصویری اصل می باشد . محصولات تولید این شرکت از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند و در طی چند دهه فعالیت توانسته رضایت مشتریان خود را با ارائه فلزیاب های کارامد جلب کند .

آدرس نمایندگی فلزیاب اصفهان و تهران

خرید فلزیاب و طلایاب در نمایندگی فلزیاب گوهر باستان و دفتر فروش نمایندگی فلزیاب اصفهان و تهران امکان پذیر می باشد . اگر به دنبال یک نمایندگی فروش فلزیاب در تهران و اصفهان میگردید تا یک فلزیاب اورجینال تهیه کنید و به ماجراجویی بپردازید میتوانید به شرکت فلزیاب گوهر باستان سری بزنید یا با شماره تماس 09120623642 تماس گرفته و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید . آدرس نمایندگی فلزیاب اصفهان، خیابان ارتش ، ساختمان رحیمی.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب  حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

مطالب پیشنهادی  تعمیر فلزیاب + 4 خرابی ‌های رایج در فلزیاب‌ ها

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

ادرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات :   @GOHARBASTAN

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :@karshenasgoharbastan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس رجایی :

09120623642

برای خرید انواع فلزیاب میتوانید از سایت گوهر باستان اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نحوه ی کارکرد فلزیاب پالس دایو - فلزیاب پین پوینتر پالس دایو

برسی 0 تا 100 فلزیاب پین پوینتر پالس دایوب

ردیاب هاکان رهتمای خرید - ردیاب هاکان مدل 15

راهنمای خرید ردیاب هاکان مدل 15 + ویژگی‌ ها و کاربرد های آن

فلزیاب لورنز z1 - فلزیاب لورنز زد 1

برسی جامع فلزیاب لورنز زد 1 + قیمت فلزیاب لورنز z1

جهت آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب با شماره زیر تماس بگیرید

اشتراک گذاری مطلب